Sider

tirsdag 20. oktober 2009

Litt opdatering

Jeg har fått trent litt på armbytter og føler selv at vi har fremgang, men det er fortsatt mer som må gjøres. Tulli reagere på armbyttene mine, men de kan bli raskere. Samtidig så spørs det hvor bra de er når det kommer andre hindere inn i bildet, som tunell inganger. Når det gjelder target trening osv, så har jeg ikke kommet ordentlig i gang. Trenger og skjerpe meg litt her, det samme gjelder å føre treningsdagboken.

Ellers så har jeg prøvd og tren litt mer på forbipaseringer når jeg er ute og går tur. Jeg fikk til tre fine i dag som jeg er fornøyde med. Tulli så på hundene, men tok kontakt med meg uten å bjeffe eller å trekke mot dem. Jeg passet på og få lagt inn bra avstand ved paseringen slik at det ikke for langt unna, men heller ikke for nærme.

1 kommentar:

  1. Gøy med oppdatering! :-)

    Spennende med passeringstrening! Så bra med tre fine passeringer etter hverandre! :-) Bra trent!

    SvarSlett