Sider

søndag 12. august 2012

Gjeterhund prøve på Skui


Så for å summere så er jeg fornøyd med at jeg klarte og holde roen selvom planen min røyk. Siena sin utgang var bra, men kunne vært bedre. Det var en venstre utgang som er (var) egentlig den dårligste siden hennes. Siena kunne nok være noen hakk mer dempet, men selvom utgangen var rask så hadde hun hodet med seg til å slå litt ut og ta kommando når hun kom bak. Det var vanskelige sau, men hun prøvde og løse oppgaven riktig og det tok lenger tid før hunble frustrert nå det var vanskelig.
Er litt skuffet over at jeg ikke kom lenger da jeg hadde veldig trua på at det var i dag vi skulle klare det. Er også skuffet over at vi ikke kom lenger slik at jeg fikk prøvd på driving og kveet, men det kommer flere prøver.
IMG_0869

Fikk også hilst på enda en av Siena sine kullsøstre i dag, nemlig Runaway Bride :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar