Sider

lørdag 31. januar 2009

Litt om Uken som gikk

På mandag var det agility trening igjenn og vi satt opp følgende kombinasjoner:
















I dobbelboksen fortsatte jeg og øve på plaseringshint, og det ble mest fra 1 -6 (runde) og en kombinasjon fra 1-6 (runde) videre over svart 5, men motsatt av tegningen og så ut på 5 (firekant). I tillegg så prøvde jeg og gjøre det speilvent. Følte at det gikk ganske bra og at Tulli begynner og få en forståelse for at min plasering har noe å si for hvor vi skal videre. Jeg slet litt med og komme meg i riktig possisjon når vi gikk speilvendt så jeg må øve mer på det. Jeg fikk filmet deler av treningen, men har ikke fått sett ordentlig på den enda. (finner nok mer og terpe på da :D )

Denne kombinasjonen gikk også bedre enn ventet, men jeg tror nok ikke at jeg fikk hinderene slik jeg hadde planlagt ut i fra tegningen. Det ble en mye lettere linje fra 3 -6 så jeg får kanskje bruke den igjenn senere. Jeg fant ut at jeg må huske og belønne oftere selv også. I utgangspunktet hadde jeg delt kombinasjonen i tre hoved deler. 1- 3 og så hele 1- 5, serpentin fra 6 -8 og feltet. Jeg var ikke flink nok til og belønne etter hver av disse punktene, men gikk så langt jeg kom. Jeg fikk et problem ved serpentinen og sølte bort de to første stedene og belønne.
Jeg får huske på det til neste gang.







På torsdag fikk vi besøk av Therese med Enya og vi tok turen ned til hundejordet. Her fikk Enya hilse på noen av de faste hunden. Det var bla. Spike, Jippi, Tulli, Smirre, Hanna og Enya (Ridgeback)


Hanna, Spike og Enya



Enya hilser på Enya (mye morsomt språk på det bildet)


Tulli leker med Enya (Prøv og ta "Korkkodillen")


4 kommentarer:

  1. Ja! Kjempefin blogg og gøy å se bilder fra torsdag! :)

    Så flink du er til å evaluere mandagens agilitytrening! :D Interessant lesning!

    SvarSlett
  2. Kan jeg få låne de fine bildene i bloggen min?

    SvarSlett