Sider

tirsdag 16. november 2010

To filmer fra gjeterkurset

Her er to filmer fra gjeterkurset på søndag. I den ene filmen så jobber vi med ligg. Siena skal legge seg når hun får den komandoen, noe som jeg slet mye med. Noe av årsaken til det er at jeg ikke var konsekvent. Når hun fikk beskjeden så skulle hun ligge uansett, ingen steg fremover, tilbake eller til siden. Alt for ofte så fikk hun lov til å ignorere det og belønnet seg selv med og hjete videre. Jeg er ganske sikker på at hvis jeg er konsekvent og tydelig her, så skjønner hun det fort. Det må være sbart/hvitt.

Det blir jo egentlig det samme som startene i agility, her skal hun heller ikke røre på en labb før hun får starte.

På den andre filmen så jobber vi først og fremst med skjerming. Det er meningen at jeg skal gå i et åtte tall, noe jeg ikke helt får til ;)

På begge filmene er det redigert ned til der jeg føler at vi får det litt til :). Øktene var på ca 10 minutter og Siena fikk 4 på lørdag og 5 på søndag

 

 

3 kommentarer:

  1. Veldig flinke var dere :D Gleder meg til å se film av Litchi også :D
    Var veldig fine bilder av Siena i forrige innlegg :D

    SvarSlett
  2. Hej!
    Kul att träffas hos Heidi i helgen, och kul att se duktiga Siena =)
    Kommer ni på kurs i december? Vi åker dit, detta med vallning var jätte skoj!
    Jätte snällt om du mejlar länk på filmen till mig på
    hannebuhrkall@hotmail.com
    Ha de!
    Hanne & Milo

    SvarSlett