Sider

tirsdag 2. juni 2009

Nesedytter

I går så trente vi litt på nesedytter og jeg synes vi har hatt fremgang, så etter turen i dag tok vi en økt til. Jeg prøvde og filme øktene i går, men det ble noe kluss. I dag gikk det bedre så her er den.



Jeg ser at heg fortsatt har en del jobb å gjøre med min timing slik at jeg kan få den enda bedre. Jeg fikk også en liten demonstarasjon på hva kvaliteten på forsterker har å si. I går brukte jeg frolic, mens jeg hadde Chicken nuggets i dag (rester fra midagen). I dag var hun veldig ivrig og hadde nesten ikke tid til å vente til vi skulle begynne. Så hun var nye ivrigere i dag enn i går. Samtidig så følte jeg at hun var lit mer konsentrert i går. Det var litt roligere og mere kontrolert på en måte. Jeg følte at det ble mere "dytter" i går og kanskje litt mer "skyving" i dag. Men vi fortsetter å jobbe så kommer vi i mål til slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar