Sider

søndag 28. juni 2009

Trening på bakombytter.



I går var vi en tur og trente med Therese og Enya. Jeg og Tulli konsentrerte oss om og trene på bakombytter. Det gikk forholdsvis bra. Første gangen jeg prøvde så "flicket" hun i det jeg skulle krysse bak og tok dermed feil hinder.(I steden for å ta hinder 3 så tok hun det som er hinder 5) Det gjorde hun bare en gang og etter det sp gikk det bra. På den andre øvelsen så var jeg usikker på om hun ville "flikke" etter hinder 8 og da ta hinder 2 i steden for hinder 9. Jeg fant ut at man måtte ha litt is i magen slik at hun kom litt frem før jeg krysset og da gikk det bra.

Tulli rev noen ganger, men det var min feil. Jeg fikk henne til å rive med å si noe i det hun hoppet osv.

Det var veldig varmt i går så vi hadde fylt en plastbåt med vann slik at de fikk avkjølt seg hvis de ville. Tulli var ikke vanskelig og bed :-D

I dag har jeg også trent litt mer på og stable ringer, og føler at det går fremover, så det er gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar