Sider

søndag 11. oktober 2009

Litt planer og målsetninger fremover

Det er vel på høytid å sette seg noen kortere målsetninger over hva man ønsker å oppnå på treningen remover. En av de tingene jeg har lagt merke til at Tulli er dårligst på i agilityen er armbytter. Spesielt i forbindelser med thredler. Så dette er noe jeg skal legge fokuset på i treningene. Det blir da og variere mellom 180° og 270° svinger og threadeler. Armbyttene skal belønnes minst 2 av 3 ganger.

I tilegg skal jeg jobbe med det som heter It'sYerChoice! oppgaver og fri signal. Her blir jeg nødt for å sette meg bedre inn i teorien før jeg setter ordentlig i gang. Jeg skal også jobbe med target trening, det at Tulli skal løpe frem til en papp plate/musematte og sette begge forlabbene sine på den. Etterhvert så skal dette kombineres inn i felt trening.

Forrige helg så var vi på runderingskurs og jeg håper på og få lagt inn litt mere av dette også.

Helt til slutt så må jeg bli flinkere til å planelgge og loggføre treningene mine, slik at jeg faktisk kan se om vi når målene våre.

Dette skal da være fokusområdene frem til innetreningen i januar.

1 kommentar:

  1. Bra med målsetninger! Dette blir spennende! :-)

    SvarSlett