Sider

fredag 6. februar 2009

Stå i en boks del 2

Jeg og Tulli har forsatt med å trene meg i timing og kriterier. Så langt har vi fått til det med at Tulli skal stå i boksen for å godbiten. Så nå går hun opp i boksen med en gang hun ser den og skjønner hva vi driver med. Jeg ser at jeg fortsatt drar henne ut av boksen når jeg belønner.

Som en utvidelse så skal hun når den samme boksen står på hodet stelle seg med bakbena på boksen og forbena på bakken. Dette gikk også veldig fort. Først gikk hun opp på boksen og så stelte forbena på bakken, men har nå begynt og hoppe opp med baklabben opp på boksen i steden. Kanskje jeg kan utvikle dette videre for å henne til å balansere på forbena. Jeg prøvde også med to esker stablet oppå hverandre, men da ville hun bare hoppe opp på toppen for og sette seg der.

Uansett så er dette øvelser som skal hjelpe meg med shaping samtidig som Tulli får brukt hodet sitt og at vi jobber sammen. Så vi får bygge videre på dette.

Fortsettelse følger :-D

2 kommentarer:

  1. SÅÅ moro med trikstrening og film! :-D Så flinke dere er bege to! Jeg klarer ikke få lyd på filmen. Er den uten lyd eller det pcen min som tuller?

    SvarSlett
  2. Det er ikke lyd på filmen så da funker nok pc'n din helt fint

    SvarSlett