Sider

lørdag 20. februar 2010

Snille Tulli og Roliga Siena

I dag har det vært nok en dag med ufyslig vær. Snø og sur vind legger en demper på det å være ute, så vi har vært mest i hagen med Siena siden hun fort blir litt kald. I dag har vi hatt Tulli og Siena ute i stua sammen, noe som egentlig går veldig bra. Tulli er egentlig veldig tålmodig med Siena i forhold til hva hun har pleid å være overfor andre unge hunder. Hun synes nok at Siena er litt i overkant livlig og trekker seg unna når hun kommer i nærheten. Dette synes Siena er spennende og følger etter. Derfor har jeg funnet ut at jeg har et bånd som henger løst på Siena når begge er løse i stua. Dermed er det lett å få stoppet henne når jeg ser at Tulli synes det begynner å bli i overkant mye. Jeg vil ikke presse Tulli for mye inne heller.

Det som er litt artig er når Siena leker med en pipe-ball så blir Tulli veldig nysgjerrig og har veldig lyst på den ballen hun også. Tulli kommer da litt nærmere og ligger og ser på Siena, men gjør ikke mer enn det. Så fort Siena stopper opp og snuser på noe annet, så sniker Tulli til seg ballen og er så fornøyd.

Ellers så har Siena fått “hilse” på støvsugeren i dag. Den var både spennende og litt skummel på en gang, i hvertfall når den var på. Siena har fått et nytt “inne-bur” i størrelse rottweiler, for man skal jo kunne få strekke litt på labbene.

Siena har også fått hilse på Therese, som endelig fikk hilse på vårt “lille gull”.

Nå i kveld lå Siena og gnagde på et gnagebein, når jeg hørte at det rumlet litt i magen hennes. Det hørte tydeligvis hun også, for hun snudde seg brått og titta og lurte fælt på hva det var! Så rumla det en gang til, og hun snudde seg igjen og titta... :-)

- Hmmm.... hva kan det være a'? Det er jo ingen som er bak meg... hmmm.... merkelig... :-)

Tror ikke helt hun skjønte at lyden faktisk kom fra hennes egen lille mage.... Et artig syn var det hvertfall!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar