Sider

fredag 31. juli 2009

Innholdsrik uke

Denne uken har vært veldig innholdsrik for Tulli så nå er hun litt sliten. På mandag var det trening som vanlig og vi trente på å gå en full hopp bane. Det gikk så som så. Vi hadde litt problemer med slalom inganger og noe handling, men hvis man safet litt så gikk det veldig bra. Så nå har vi laget en 2 X 2 slalom og skal begynne og trene litt på det. Jeg fikk testet det litt ut på onsdagen og det gikk greit. Vi trente på hundejordet så det var nok av forstyrrelser, men Tulli var fokusert på treningen.

På tirsdag så var vi en tur i Botanisk hage. Her hadde Tulli aldri vært før så det var mye nytt og mange dammer som hun ville bade i, men tror nok ikke det hadde vært så populært.

På torsdagen så trente vi litt agility igjen og da brukte vi øvelsen Next time around.... fra Clean Run. Jeg fikk gått nesten alle øvelsene og følte at mine handling manøvrer etter hinder 3 stemte, men jeg tror nok at jeg skal gå litt tilbake og ta noen onejump øvelser også. Senere på kvelden skulle vi hente Catherine på Grünerløkka, så da ble det en kveldstur i byen med trikker og dårlig vær. Tulli var ganske sliten når vi kom hjem og hun kom ikke opp før kl. 12 i dag.

Så i dag blir det en rolig avslappings dag, har bare tatt to økter med ringstablingsleken. Jeg tok og skrudde fast pinnen i en planke for at den ikke skulle hvelte og at jeg da ikke behøvde og holde den. Jeg må se om jeg kan forbedre øvelsen litt mer, jeg vil at hun ikke skal bruke labbene, ellers så er den blitt veldig fin syns jeg.

1 kommentar:

  1. Åh, så søt hun er og hvor kult det så ut når hun legger på ringene! :-D Endelig har jeg fått sett filmen av hvor langt dere har kommet! Superflinke er dere!

    SvarSlett