Sider

lørdag 23. januar 2010

Spinnern, burleker og litt til

I dag var planen min og finne bautaen på spinnern. Desverre for meg så klarte jeg og få en strekk i ryggen ganske tidlig på turen.  

Siden jeg foretrekker å gå utenom løyper så blir det veldig mye opp og ned, klatring og nå vasing i litt dyp snø. Det ble litt for mye for ryggen min og da jeg oppdaget at jeg hadde glemt og sette minne kortet tilbake i kameraet så valgte jeg og avbryte. Jeg fikk ikke dokumentert at jeg var der.

Selvom målet med turen ble en fiasko, så fikk jeg noe ut av den alikevell. Vi måtte gå i skiløypene et stykke noe som ga oss mange treningsmuligheter på forbipaseringer av hunder og skigåere.    Det ble ca 20 – 30 hunder og enda flere skiløpere.

Jeg har endelig fått tak i en teppebit som jeg kan ha i buret til Tulli, så nå kan vi begynne og trene med det ute. Platen er av metall så den ble noe kald og sikkert ubehagelig og sitte på når det er minus grader ute. Det betyr at jeg kan komme meg til trinn 4 i burleken. Jeg kan selvfølgelig trene inne også, men det blir fort litt trangt.

Ellers så er planen også og ta og jobbe litt med Canis Challenge og rekkefølgen er “stå på to”, “lukke skuffer”, “spille fotball” og “skateboard".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar