Sider

tirsdag 16. februar 2010

Siena på “byen” og Tulli i “skauen”

I dag har Catherine hatt med Siena på jobben i noen timer. Så da har hun fått kjøre tog for første gang og opplevd litt “by liv”. Tog turen gikk veldig bra og Siena var avslappet, ingen pesing eller piping.

Siena har da også fått møte en del nye mennesker, så sosialiseringen er i gang. Siden Catherine også har eget kontor så var det lett for Siena og få et stille sted når det var tid for og sove. Vel hjemme så har det blitt tid til litt lek og litt “It,s your choice” lek. Det gikk rett og slett ut på at jeg hadde en godbit i en knyttet neve. For å få meg til og åpne neven måtte hun sitte. Det virker fint og jeg har gjort det samme med lek. Først har vi litt drakamp, så tar jeg bort leken og holder den intil meg. Når hun setter seg så begynner vi og leke igjen.

Dette har fungert bra, og hun setter seg ganske fort. Vi får ta det en gang til i morgen, for å se hva hun gjør da.

Mens Siena var med Catherine så tok jeg og Tulli en tur i skogen ved Skullerud. Det var ikke så mye som skjedde her, snuste på litt harespor, ellers så gikk hun bare bak meg.

På vegen tilbake ble vi stående og se litt på en skiskole som var ute og gikk. Tror nok at noen kanskje er født med ski på beina. De små knøtta suste ned bakken som om de aldri hadde gjort noe annet.

Eller så har jeg endelig fått surra meg til å lage ferdig et bedre “bujabord”. I morgen er det Tulli som blir med Catherine på jobb, så da skal jeg og Siena ta det litt med ro. Blir vel tid til litt klikker intro, og at hun får prøvd “bujabordet”.

Så i morgen blir en ny spennende dag

1 kommentar:

  1. Du er så flink til å blogge!!

    Synes dere gjør så mye fint med hundene! I morgen blir enda en spennende dag! :-D Kos dere masse!

    SvarSlett