Sider

torsdag 4. mars 2010

Bujabord trening

I går så tok jeg frem bujabordet for Siena i gjenn, men denne gangen var det litt mer skumelt. Hun var mer forsiktig og ikke like komfertabel som sist gang, men det gikk bedere etter hvert. Vi brukte en tennisball under for å gi vipping og vi holder oss der til hun kan stå trygt på brettet mens hun får godbiter og holder balansen.

Vi tok også en ny økt i dag og da var hun mye tøffere. Det var ingen nøling med å gå på bordet og hun hadde det heller ikke travelt med å komme av heller. Vi brukte fortsatt bare en tennisball under. Jeg tror nok at jeg ikke øker før hun står trygt og godt midt på bordet, balanserer det mens hun får godbiter eller leker drakamp.

Tulli fikk også prøvd seg i dag, men her brukte jeg en litt større ball. Tullis største problem er at bordet blir for glatt. Så i tilegg til at det vipper så får hun dårlig feste

Jeg får se om jeg ikke fikset det i løpet av denne uka.

Ellers så jobber jeg med å sette opp en plan for hva vi skal trene på fremover. Inkalling er jo en prioritet som vi trener på hver gang vi er ute. I tilegg skal vi se litt på target trening som nese dytter i hånda osv.

1 kommentar:

  1. Spennende! Så flink du er til å trene! Innkallinger på hver tur var smart!

    SvarSlett