Sider

tirsdag 12. april 2011

Filmer fra forrige trening og litt om dagens trening :)

I dag var planen og dra til Rosenholm og “sladre trene” på de som gikk på kurs hos Din beste venn. Det som er så greit her er at du har ganske grei kontroll på hva som kommer til å skje slik at du får holdt den avstanden du trenger og skal dem holde på med noe som kan bli forvanskelig som f.eks inkallinger så vet du det på forhånd og kan da ta en pause. Plassen er også så stor at du heller ikke er i veien.

Så i dag tok jeg med meg Siena i regnværet og kjørte bort. Før vi skulle trene så gikk jeg en luftetur med Siena, men da jeg kom tilbake så var alle hundene borte. Begge kursene var ute og gikk og trente ikke på plassen. Så da ble det bare og trene på noe annet i steden. Vi endte opp med å trene mer på å gå til tippet. Siena var kjempe flink. Hun hadde høyere fart og la seg rett ned og enda mere mitt på. Smilefjes.  Litt irritert på meg selv er jeg siden jeg ikke ga meg to repitisjoner før. Jeg blir litt for ivrig og glemmer og gi meg i tide. Teppet ble ganske vått og hun ville ikke legge seg helt ned på slutten og jeg burde ha gitt meg før det. Vi trente også på litt sirkeltrening hvor jeg prøvde og se om jeg kunne lokke henne til å ta leken mens den dinglet foran snuta hennes. Flinke Siena lot seg ikke lure og tok den når hun fikk lov. Smilefjes med åpen munn.

Jeg fikk trent litt sladre trening til slutt også når kursdeltagerene kom til bake fra sin trening. Følte selv at dette gikk bra. Mest førnøyd er jeg med sladretreningen jeg fikk når jeg kom hjem. Vi ble litt overasket av et barn som kom på sykkel, men Siena så på barnet så på meg og jeg fikk timet klikket bra og belønnet. Siena så til bake på ungen og så på meg igjenn, klikk og belønning Smilefjes Magerost med skinke er tingen Smilefjes med åpen munn

Her er tre filmer fra treningen jeg skrev om sist. Det gikk egentlig ikke så verst.

Det er første gangen Siena trener på og gå til dette teppet (er vel egentlig rn pute). Har så vidt trent på dette i fjor en eller to ganger.

1 kommentar: